Uw contact center op maat

Van onthaal tot receptie of een expert klantendienst medewerker, wij bouwen uw service desk op maat! Van vandaag op morgen kunnen wij uw receptie of onthaal gedeeltelijk of volledig ontzorgen. Ook het opzetten van een complexere klantenservice kan binnen enkele weken opgezet worden. Alles hangt af van uw noden en behoeftes.

• Hoe is uw huidige inrichting omtrent bereikbaarheid ingesteld op de "customer journey*"?
• Hoeveel gesprekken komen er maandelijks binnen, hoeveel worden er opgenomen, wat is de gemiddelde wachttijd en welke vragen worden het meeste gesteld?
• Meet u de klanttevredenheid over het contact dat u heeft gehad?

In ons partnership is het mogelijk om een flexibele samenwerking aan te gaan of anderzijds continuïteit vast te leggen in een service desk overeenkomst. Dit gecombineerd met een scherpe kwaliteit/prijs verhouding, zorgt voor sterke groei in dit domein. Laten we brainstormen over hoe dit voor u en uw sector toepasbaar is.

*Customer journey: de reis die klant doorgaat tijdens zijn klant zijn.

Vrijblijvend advies
Ster symboolSter symboolSter symboolSter symboolSter symbool
Klanten beoordeling van 4.6/5
Meer als 50.000 leads gegenereerd
Gegarandeerde resultaten
Waardecreatie in elk contact
De beste kwaliteit voor de scherpste prijs
Vergaand partnership
Verbinden met ons netwerk en bijdrage aan uw procesvebeteringen

Wat versta je hieronder?

Sales dat net iets anders is

Van kost center naar waarde center

Er zijn verschillende mogelijkheden om meerwaarde te creëren in contact met uw klant en prospect. Deze meerwaarde is meetbaar via verschillende cijfermatige indicatoren: bereikbaarheid, klanttevredenheid, oplossingsgerichtheid en sales.

Flexibiliteit

We passen ons aan aan uw nood aan flexibiliteit en dit kan onder de volgende vormen: bereikbaarheid gedurende bepaalde dagdelen, doorschakeling van contacten wanneer uw team volzet is, gedurende een aantal dagen of weken bereikbaar zijn naar aanleiding van een bepaalde campagne alsook bereikbaar zijn enkel via chat of email.

Uw DNA is ons DNA

100% is een utopie echter door middel van uw direct contact met onze medewerker en ons laagdrempelig management creëren wij maximale betrokkenheid. Wij zien ons partnership als een dagdagelijks proces waar finetunen en communicatie centraal staan.

Multilingual en multichannel

Klanten anno 2022 verwachten dat u bereikbaar bent via verschillende kanalen (telefonisch, mail, chat, WhatsApp, FB Messenger). Naast het ondersteunen van deze verschillende kanalen bieden wij ook verschillende talen aan. Nederlands, Frans en Engels is voor ons standaard. Andere Oost- en Zuid Europese talen zijn optioneel.

Dé ideale partner voor uw groei!

Omdat wij zelf een snel groeiend contact center zijn, weten wij als geen ander wat de groeipijnen van een bedrijf zijn. Wij begrijpen en zijn in staat om zeer snel te schakelen op basis van uw noden. Na een kennismakingsgesprek, gaan wij op basis van uw huidige situatie en uw groeiwensen een plan van aanpak opmaken. Concreet: uw receptie of onthaal binnen één dag kunnen ontzorgen, mogelijk! Uw klantenservice desk met 1ste of 2de lijns support opzetten? Mogelijk binnen een 3-tal weken. Schaalgrootte op zich is voor ons geen factor voor succes. Uw groei is onze groei!
Vrijblijvend advies

Service en Sales gaan hand in hand!

Een goede service tijdens de contacten met uw klant zorgt voor commerciële opportuniteiten. Buiten het binnenhalen van klanten is het behouden even belangrijk. Proactiviteit tijdens deze contacten is cruciaal. Tijdens onze kennismaking kunnen wij u tal van voorbeelden ter inspiratie van uw service model geven. Vraag nu een vrijblijvende screening/analyse van uw service model aan.
Vrijblijvend advies
Enkele partners in een notendop
Logo Tunify

Op zoek naar een boeiende job?